onsdag den 2. januar 2013

Hvor f... er den influenza, alle taler om??

Jeg gad godt indimellem være lidt syg. Ikke noget seriøst og livstruende, men en lille smule "man-flu" eller bare noget ondt i halsen kunne være rart. Og menneskeligt.

Jeg bliver bare ikke syg. Aner ikke hvorfor. Sidder dagligt i S-toget, omgivet af hostende, nysende, snottende individer, men intet bider på mig. Jeg kan allerhøjst svinge det op til lidt hovedpine indimellem. That's it. Og det er ikke fordi jeg propper mig med frugt og vitaminer hver dag og spiser spelt og økologisk og stenalder-agtigt. Langt fra. Træner heller ikke ekstremt - det bliver højst til en omgang svømning og 2-3 ture på løbebåndet om ugen.

Mine arbejdsgivere må elske mig. De sidste par år har jeg måske haft én sygedag, sammenlagt. Det bliver også bemærket hos kollegerne. "Jamen, du er her jo også altid", lyder det indimellem - sådan nærmest lidt bebrejdende.... Man kan næsten høre dem tænke "morakker".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar