torsdag den 2. maj 2013

"Så kan du fanme lære det!"

Det er den sætning, der lige nu fiser igennem mit hoved igen og igen.

Jeg er en slags personlig assistent og har derfor adgang til min chefs emails. Indimellem ser man mails, som giver en viden, man egentlig mest havde lyst til at være foruden - det kan være oplysninger om fyringer af kollegaerne eller problemer i virksomheden eller lignende. Eller det kan være den modsatte grøft.

Som nu f.eks. den mail fra min chef til en anden for en lille måneds tid siden, som omhandlede mig. Og en form for forfremmelse, som min chef syntes var en rigtig fin idé, jeg fik.

Og jeg blev sq da superglad. Og lettet. For der har været noget fyringshalløj rundt omkring i firmaet, og man ved jo aldrig helt, om man hører til dem, der sidder yderst på grenen. Men den mail gjorde jo heldigvis min fremtid lys og positiv.


Indtil i dag, hvor "forfremmelsen" så gik til en kollega. Som endda kun er deltidsansat.

Og så sidder man her. Og kan ikke engang tillade sig at vise, at man er skuffet og ked af det, for det var jo aldrig blevet meldt ud, men kun noget, jeg havde læst i en mail. Som ikke en gang var til mig.

Hold nu kæft, hvor det bare stinker :-((((

Ingen kommentarer:

Send en kommentar